Hop hop

Jest tam kto? Nie pamiętam kiedy ostatni raz tu zaglądałem. Ostatnio nawet myślałem żeby zamknąć ten przybytek. Na szczęście został mi podsunięty fajny pomysł na bloga. Postanowiłem więc zmienić trochę profil Śmietnika. Do tej pory było to miejsce traktujące głównie o mojej pracy. Od (dziura) dzisiaj postaram się wrzucać projekty / rzeczy / inne twory, które wpadną mi w oko podczas porannych przeglądów internetu. Więc jeśli ciągle tu zaglądacie mam nadzieję, że będziecie robili to częściej. Miłego dnia, yo!

Na początek cztery bardzo fajne znaki zaprojektowane przez niemieckich grafików:

995895041758_eBFxOWKk_l

Gerhard Marx

 

bear1

Philipp Seitz

bear2

Tobias Schwab

kangaroo

Hermann Virl

 
2 comments
  1. Basia said:

    Ja zaglądam, ja! i nawet mi smutno ostatnio było, że się tak cicho zrobiło.. :< Fajnie, że wracasz do blogowania ^__^

  2. monka paulina said:

    ja też, obserwuję odkąd wieszałam twoje plakaty filmowe na mrówkojadach w lublinie chyba dwa lata temu🙂 to były naprawdę fajne plakaty.

Leave a Reply

