O.S.T.R. & Marco Polo – Kartagina

Wczoraj premierę miała bardzo ważna dla mnie płyta. Kartagina Ostrego i Marco Polo jest pierwszym legalnym wydawnictwem w jakim maczałem palce. Dzięki uprzejmości Forina, który zaprosił mnie do współpracy mogłem przekonać się jak powstają okładki najwyższych lotów.

Potwierdzeniem niech będzie zdjęcie poniżej zrobione w Empiku. Okładka od razu wyróżnia się na tle innych cd nie tylko wielkością ale i prostotą wykonania. Środek jest połączeniem klasycznego projektowania (zdjęcia, teksty) i ulicznego sznytu nadanego przez klimat fotografii, na których zostały uwiecznione streetartowe akcje i pomazane strony. Może to tylko moje odczucie ale te same cechy odnajduję w warstwie muzycznej materiału. Pomimo tego iż cała kampania promocyjna razem z warstwą graficzną stanowi osobną, niezależną opowieść to grafika i muzyka dobrze się uzupełniają. Fajnie widać to na stronie tumblr (www.kartagina.info), którą założyliśmy aby udokumentować wszystkie aspekty związane z Kartaginą. Zachęcam do sprawdzania materiału. Dziękuję, 5!

k01 k02 k03 k04 k05 k06 k07 k08 k09 k010

Leave a Reply

