Rudzki u Forina

Radość! Kilka dni temu Forin na swoim facebookowym profilu wspomniał o naszej współpracy przy nowej płycie Ostrego i Marco Polo. Nie mogę jeszcze za wiele na jej temat powiedzieć ponieważ premiera dopiero 4 marca ale możecie być pewni, że będzie grubo.

Ha, jakby ktoś 13 lat temu kiedy ganiałem z farbami po ulicach powiedział, że będę pracował razem z Forinem to … bym nie uwierzył a tu takie, rzeczy. Ha x2 Jakby ktoś w czasach kiedy bardziej jarałem się Ostrym powiedział, że będę maczał palce w poligrafii jego płyty to … też bym nie uwierzył a tu takie, rzeczy. Czyli marzenia się spełniają i “zapierdalanie” ma sens🙂. Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie się fajnie rozwijała, trzymajcie kciuki i miłego!

Dziękuję

Ps. Kilka słów od Forina na temat płyty:

Okładka dla O.S.T.R i Marco Polo do ich wspólnego projektu “Kartagina” skończona. Poszły ostatnie pliki do druku.

Poligrafia jak i cała kampania reklamowa jaka została mi powierzona to pod wieloma względami największy projekt jaki do tej pory realizowałem dla “świata muzyki”. Za wcześnie, aby zdradzać szczegóły, ale to co szykujemy będzie inne od tego, do czego przyzwyczajony jest polski słuchacz trzymający płytę w wydaniu ekskluzywnym. Specjalnie użyłem tego terminu, bo to co dla innych w wydaniu jest wersją ekskluzywną dla Ostrego jest zawsze wersją klasyczną. 

Przy złożeniu całego projektu w całość pracowało wiele osób. Jedną z Nich jest Jacek Rudzki, który od tego projektu zasilił szeregi studia.

Prace Jacka obserwuję od wielu lat, tym bardziej miło jest mi napisać.

Jacek! Witam na pokładzie.

ostr marco polo

Leave a Reply

