Ian Noble

Wczoraj odszedł mój wielki mistrz i mentor. Ian Noble był genialnym nauczycielem, wyjątkowym myślicielem, projektantem, pisarzem i największym gadgeciarzem jakiego znam. Posiadał bardzo osobliwe poczucie humoru. Nigdy w życiu nie spotkałem kogoś kto do designu i edukacji podchodziłby z taką pasją, miłością i zaangażowaniem. To on “kopnął” mnie w tyłek i powiedział, że to coś więcej niż ładne obrazki. Nauczył myśleć i zadawać pytania. Pokazał, że to co robię jest ważne. Wierzył we mnie bardziej niż ja sam. Myślę, że każdy jego student na przestrzeni wielu lat czuł się podobnie. Wiedza wylewała się z niego kiedy zaczynał mówić, na każdy temat. Uwielbiałem jego wykłady i rozmowy po. Pomimo tego co napisałem wcześniej był bardzo skromnym człowiekiem do którego zawsze mogłem się odezwać w potrzebie. Jego koszule w krate, kolorowe skarpetki i kości do gry w płomieniach wytatuowane na nadgarstku będę pamiętał zawsze. Zaraz po tym jak się dowiedziałem, że odszedł wysłałem do niego ostatnią wiadomość z nadzieją, że odpisze… Mam nadzieję, że w niebie mają ipady, szybki internet, i że będzie mógł być na bierząco z tym co dzieje się w świecie designu. Spoczywaj w pokoju!

ian_noble_rip

Leave a Reply

