Przemyślenia i Niewidzialny Dizajn

Ostatni miesiąc był bardzo ciekawym czasem. Spędziłem go w Małym Studio pracując dla Edgara Bąka. Miałem okazję uczestniczyć w fajnych projektach. Kilka razy zostałem wysłany do szkoły, dużo się nauczyłem chociażby w kwestii tzw. architektury informacji. Pięknie dziękuję za przekazaną wiedzę. Z czasem będę wrzucał projekty. Dzisiaj mogę zaprezentować jeden z ważniejszych. Jest to prosta identyfikacja dla konferencji w Poznaniu o nazwie Niewidzialny Dizajn, która odbyła się w dniach 17-18 stycznia. Razem z Edgarem i Michałem Szotą stworzyliśmy stronę internetową oraz program imprezy. Pobawiłem się również trochę projektując oznaczenia dla poszczególnych ścieżek tematycznych wydarzenia. Nie była to mega, wielka rzecz ale jak pisałem wcześniej wiele się nauczyłem podczas pracy nad tym zleceniem. Sama impreza też podobno się udała. Pojawił się na niej nawet robot, który stworzył limitowaną edycję plakatów! Wracając do samej pracy to żałuję tylko, że nie trafiłem na okres kiedy składane są magazyny takie jak np. Monitor, szkoda… Z Małego Studia powędrowałem do Super Super gdzie przebywam od poniedziałku. Jest dobrze, zapowiada się jeszcze lepiej. Przede wszystkim jaram się projektami, które wchodzą na warsztat. Poza tym fajni ludzie plus bardzo klimatyczne miejsce (Soho Factory, Komin 73 obok Muzeum Neonu). Odchodząc trochę od tematu, uważam że powrót do Polski był dobrym posunięciem. Podczas tego krótkiego okresu zdobyłem cenne doświadcznie i miałem okazję współpracować z ludźmi, których jestem fanem i uważam za autorytety w dziedzinie projektowania. Trzy miesiące, trzy studia. Postaram się teraz wyluzować i zagrzać dłużej w jednym miejscu. Poza tym “Rudzki Projektuje Po Godzinach Przy Biurku W Pokoju Studio” nabiera rozmachu więc wszystko jest w najlepszym porządku. Dziękuję, pozdrawiam i dobrej nocy!

nd1 nd2 nd3 nd4

1 comment
  1. martiszu said:

    działaj, działaj! powodzenia!
    😀

Leave a Reply

