Supa Soul Sh*t

Jakiś czas temu napisałem do Groha z U Know Me Records. Kilka dni temu odezwał się do mnie z propozycją zaprojektowania plakatu na koncert Supa Soul Sh*t czyli Milesa Bonny’ego i Brenka Sinatry. Podczas imprezy wystąpią również Raashan Ahmad i Hau_Mikael. Show odbędzie się w Warszawie w Cafe Kulturalnej już 26 października. Jest to szansa jedna na milion, żeby zobaczyć tych panów razem więc polecam bardzo! Co do samego projektu to jestem zadowolony z rezultatów. Między innymi dlatego, że został wybrany projekt według mnie najciekawszy, który w największym stopniu oddaje klimat muzyki. Jednocześnie nie jest najłatwiejszy w odbiorze ze względu na koślawe mazanie i dziury w tekście, wczoraj dałbym sobie rękę uciąć że nie zostanie wybrany. Tym większy szacunek dla Groha za odwagę. Dobrze jest pracować z ludźmi którzy wiedzą czego chcą i o co chodzi. Mam nadzieje, że jeszcze coś dla nich wydłubię. Pięć! Poster designed for U Know Me Records which organises Supa Soul Sh*t and Raashan Ahmad gig in Warsaw on 28th of October.

5 comments
  1. martiszu said:

    fajne te dziury, dobrze robią! kolorystyka też mega przyjemna!
    pierwszy i ostatni super + gify …chociaż żółty też bomba
    nie mogę się zdecydować!🙂

  2. martiszu said:

    jak przyjedziesz w piątek to możemy iść! haaaaa

  3. rudzki said:

    dziękować, chociaż nie jestem pewien tego brudnego niebieskiego, miało być jazzowo, zobaczymy jak będzie w druku wyglądał

    • rudzki said:

      marzę o tym🙂

Leave a Reply

