080812

Miałem dzisiaj sześć osób w restauracji. Wieczór skończyłby się do dupy gdyby nie jedna klientka. Była nią Kate Moross, która wpadła z koleżanką na kolacje. Myślałem, że mi się tylko wydaje widziałem ją w sumie tylko raz podczas wykładu na temat projektowania w przemyśle muzycznym. Żeby się upewnić podszedłem i zapytałem czy to faktycznie ona. Ucieszyła się, że ktoś ją rozpoznał, zamieniliśmy dwa słowa. Polecam projekty tej młodej, zdolnej Pani, która w wieku 26 lat ma już wyrobioną markę, a jej kolorowe litery można rozpoznać wszędzie. Klik do portfolioSo i had only six customers today. It was almost another rubbish evening at Ravel’s. Almost because I had one really nice customer. It was Kate Moross. At first I wasn’t sure, I saw her only once during Pick Me Up evening at Somerset House where she talked about design in music industry. She smiled when I asked her about it. After few words I gave her some Teesbook stickers. In the end it was a good night. By the way have a look  at her website. She is only 26 but already had build strong brand. Good night!

Leave a Reply

