280712

W środę oddałem projekty do książki, która ma zostać wydana na zakończenie kursu. Każdy student na zaprezentowanie swojej pracy dostał do dyspozycji dwustronną rozkładówkę. Nie wszystkim przypadł ten pomysł do gustu, większość twierdziła, że to za mało na prezentacje. Koniec końców wszyscy jakoś dali radę. Mi też udało się zmieścić swoje dwa. Co więcej jestem całkiem zadowolony i mam nadzieje, że mój kawałeczek będzie się wybijał z tłumu. Mam za sobą kontrast i zróżnicowanie, projekty dotykają różnych dziedzin (opakowania, ilustracja, projektowanie graficzne). Myślę, że na tle książek i serii ilustracji będę wyglądał całkiem ok. Jest jeden problem. Deadline na oddawanie realizacji to pierwszy tydzień Września, większość prac może się jeszcze przez ten czas pozmieniać. Jednak potrzebny jest też czas na zaprojektowanie i wydrukowanie książki. Mam nadzieje, że wyjdzie z tego ciekawa mniej więcej 200 stronnicowa publikacja. Poniżej mały przedsmak projektu Waldemar Nalewka. Miłego!

Leave a Reply

