Stuff

Oj dużo się dzieje, dużo. Zakończył się konkurs Tabasko, chciałem stworzyć coś fajnego jednak temat nie podszedł. Ciągle nie do końca rozumiem dlaczego zadaniem była ilustracja słowa zachłanność. Dlaczego chciałbym chodzić w koszulce/bluzie obrazującej ten temat? Nawet z ironią czy humorem. Nie czuję tego. Jedynym który fajnie wybrnął z sytuacji moim zdaniem był Akuma 1o1, stworzył fajną wyważoną ilustrację. Hip hopowa jednak bez agresji zawartej w kawałku Ostrego i spółki.

Kolejny numer Zina nadchodzi, zrobiłem ilustracje do wierszy. Do przeczytania już niedługo.

Do tego dyplom, dyplom, dyplom. Razy trzy. Coś mi do łba strzeliło, pomyślałem, że dwa projekty to mało i dołożyłem trzeci. Będę ilustrował wiersze dla dzieci Tima Burtona (ilu z Was wiedziało, że ten pan pisze?). Zawsze trzymałem się z daleko od tematów związanymi z dziećmi. Na szczęście Saul Bass pokazał, że można inaczej podejść do tematu. Więc ruszamy!  A i jeszcze kochane londyńskie osiedla. W tamtym tygodniu natknąłem się na jedno bardzo ciekawe. Środek miasta, ruchliwe ulice, stacja metra Elephant & Castle, ludzi jak mrówek. 100 metrów od tej scenerii znajduje się ogromne osiedle o nazwie Heygate. Co ciekawe jest całkowicie puste, takie mini miasto duchów. Wybudowane w latach 70′ mieściło ponad 3000 mieszkańców. Jednak z powodu narkotyków, przestępstw i innych spraw gdzieś koło roku 2000 postanowiono wyburzyć cały biznes. Żeby było ciekawiej do tej pory nic w tym celu nie zrobiono poza przesiedleniem mieszkańców. Miasto ma chyba problem z wykonawcami roboty. Tak więc Heygate zamieniło się w otwartą przestrzeń dla ludzi z pomysłem / miejscy ogrodnicy, ludzi skaczący po murkach, artyści itp./ I fajnie tam jest, bardzo interesujący temat. Kilka słów na temat w filmiku poniżej,a zdjęcia tu tu. To chyba tyle. Piątka!

Leave a Reply

