Draught Associates_internship

Staż, staż i po stażu. Nie miałem czasu, żeby na bierząco pisać na temat pracy w studio. Podsumuję chociaż. Generalnie fajnie było, mili ludzie i wyluzowana atmosfera. Najlepszą kwestią jest jednak sektor w jakim Draught się porusza, szeroka zakrojona kultura, wystawy i dużo książek. Nie można lepiej trafić, no gdyby jeszcze siedziba firmy mieściła się w centrum. Przez ostatnie tygodnie miałem okazje maczać palce i myszkę między innymi w projekty z serii Visual Aid. Pewna restauracja zamówiła podkładki pod drinki i kawę z ilustracjami z książki Visual Aid 2: You can never know enough stuff. Na nowo rysowałem ilustracje ponieważ projekty w niej zamieszczone były wykonane na szybko co stawało się widoczne przy i w większym formacie. Później przyszła kolej na zaproszenia i okładki programów na końcowo roczne występy londyńskiej szkoły tańca The Place. W między czasie ogarniałem druki wystaw dotyczących architektury związanej z nadchodzącą olimpiadą. Mam nadzieje, że zostaną zaakceptowane i będzie można je zobaczyć na żywo w Royal Institute of British Architects. Jednak najciekawszym był ostatni tydzień. Draught Associates współpracuje z Kay Elliot studiem architektonicznym, które zaprojektowało ostatnio ekskluzywny budek używkowy na tzw. angielskiej Rivierze na południu kraju. W poniedziałek zaczeliśmy pracę nad identyfikacją obiektu. Żałuję, że nie będę uczestniczył w tym projekcie do końca, byłaby to potężna rzecz w portfolio. Pocieszeniem jest fakt, że koncepcje graficzne id które popełniłem bardzo spodobały się klientowi. Widzieć taki budynek! oznaczony własną grafiką to by było coś! Przekonamy się w 2013 kiedy to zostanie oddany do użytku. To chyba tyle. Wnioski i refleksje: chyba nie jestem wcale taki zły. Żałuję, że nie mogę pokazać projektów. Postaram się opublikować, kiedy prace nad nimi zostaną zakończone. Polecam stronę Visual Aid i portfolio Draught (www w trakcie modernizacji). Dzięki za uwagę i miłego!

Ps. Jutro rozpoczyna się sezon wystaw końcowych na uniwersytetach i w miarę możliwości mam plan zaliczenia wszystkich. Czekajcie na zdjęcia.

2 comments
  1. zdolna z Ciebie bestia!😀 Jestem meeeega ciekawa co tam popełniłeś!

    • rudzki said:

      Dziękuję i kiedyś pokażę, kiedyś

Leave a Reply

