Idzie nowe

Nie było mnie ostatnio trochę. Z kilkoma sprawami musiałem się uporać. Od dzisiaj będzie już tylko lepiej i częściej gdyż zatwierdzone zostały pomysły mojego końcowego projektu/dyplomu. Cieszę się ponieważ temat ten spędzał sen z powiek przez ostatnie tygodnie. Żeby było śmieszniej okazało się, że nie będę robił jednego a dwa dyplomy, a co! Dzięki temu poszaleję zarówno na polu ilustracyjnym jak i spęłnię się jako pan projektant. Pierwszy dotyczy tzw. osiedli councilowskich, po polsku chyba komunalnych. Jestem zafascynowany ich architekturą, być może dlatego, że sam mieszkam na jednym. W każdym bądź razie planuję odwiedzić 34 najciekawsze, stworzyć serię wielkoformatowych ilustracji. Na koniec skondensować je do formy znaku i wyprodukować linię snap-backów. Drugi projekt to identyfikacja wizualna dla nalewek produkowanych przez mojego wujka. Powstanie fajny znak, butelki, ilustracje na etykietach, opakowania i książeczka tłumacząca proces tworzenia oraz przybliżająca historię. Podobno tradycja robienia tego typu alkoholu jest od dłuższego czasu w rodzinie. Projekt ten jest tym bardziej ciekawy dlatego, że na angielskich ziemiach nikt nie słyszał o tego typu wyrobach, wykładowcy już czekają na degustacje. To tyle jeśli chodzi o uczelnie. Poza tym jestem zaangażowany w kilka projektów w Polsce oraz za tydzień zaczynam staż w Draught Associates firmie odpowiedzialnej za projekt Visual Aid. Mega się cieszę z tego powodu. Zachęcam do wpadania do Śmietnika, będą spostrzeżenia stażysty. To chyba tyle, miłego weekendu. Jakby było mało say cheese jest codziennie uaktualniany. 5!

2 comments
  1. powodzenia trzymam kciuki! i za podwójny dyplom i za staż i w ogóle, ostatnio zauważyłam, że odkąd jesteś w Londynie często widać Twoje prace w Lublinie😀
    a ja mam ostatnio zastój jakiś i się ogarnąć nie mogę… >.<

    • rudzki said:

      dzięki, przyda się! mam nadzieje, że jak wrócę to będzie mnie jeszcze częściej i jeszcze więcej!

Leave a Reply

