MOS // D&AD

Nie wygrałem ale co tam, dalej uważam że bardzo dobre to projekty! W piątek udostępnione zostaną zwycięskie projekty. I did not win but still I think that they are really good projects. On friday I will post winning entires.

Kolejny projekt przygotowany i wysłany przed sekundą do siedziby głównej D&AD. Studio Output zajmujące się grafiką dla Ministry of sound przygotowało brief, w którym poprosiło o przygotowanie mini kampanii dla klubu. Plakaty w formacie a2 a na nich rozpiska wydarzeń z poszczególnych miesięcy. Brief umieszczono w kategorii typografia więc cały projekt musiał być zbudowany wokoło liter. Zresztą po umieszczeniu wszystkich informacji na planszy niewiele miejsca pozostało na grafikę. A może nie? W sumie około miesiąca zajęło mi przygotowanie wszystkiego. Testowanie pomysłów, wielkości liter, czytelności i samego klubu (klimatu, muzyki, położenia itp.). Pojawił się nawet moment kiedy złapałem się za projekt Drive i myślałem, że nie dam rady. Trzy dni przed deadlinem dostałem niewidzialnego kopa w tyłek i skończyłem. Co ważniejsze jestem bardzo zadowolony z projektu ponieważ uważam, że stworzyłem spójną serię plus mini dodatek w formie cyfrowej ulotki wykorzystującej kody QR. Ponadto całość stała się ilustracją fal dźwiękowych.Trzy equalizery, ale może to tylko moja głowa. Jest fajnie, trzymajcie kciuki. Dziękuję wszystkim, których się radziłem, za dobre słowo i pomysły (kiedyś jeszcze zaprojektuje kopnięte plakaty) Wysoka piątka! Another D&AD brief but this time bigger one. Autumn campaign for Ministry of sound, three a2 posters with every event. Whats more important brief was under category of typography so whole project needed to be focused around letters. Heh, after importing body text there was no space for graphics, or maybe not? So I was working on it around a month, sketching testing ideas, type size, legibility and stuff close to the club like place, mood, audience, music etc. There was a point when I thought I can’t make it but finally its done! And what is more important I really like it. I think this is good set plus extra addition called digital flyer that use QR codes. Whats more I think that posters thanks to letters illustrates sound waves in a nice way. Ok I’m going to work on Penguin book cover competition now! By the way big thanks to all the people I discussed my projects who help me with good word and ideas, high five! Good night all!

Leave a Reply

