Dalekie Zbliżenia i reszta

Kolejna wizyta w Polsce i kolejna paczka płyt. Po prześledzeniu ostatnich 12 miesięcy pod względem wydawnictw muzycznych z uśmiechem na twarzy oświadczam, że tych fajnie wydawanych jest coraz więcej! Pojawiają się też nowi projektanci np. SewerX (jeśli Pan nie jest nowy sorry ale dopiero teraz zwrócił moją uwagę). Myślałem przez chwilę, że odebrał berło Forinowi. Jednak tytuł postu to Dalekie Zbliżenia i reszta a nie np. Wyga.co i reszta. Dlaczego właśnie Dalekie Zbliżenia? Wygrwywają z innymi przede wszystkim pomysłem. Tytuł i klimat idealnie pasują do opakowania. Do tego rester, świetne mazanie i kolory. Oglądając całość gryzie w oczy tylko jedna rzecz, typografia użyta w liście utworów ale to może dlatego, że nie jestem fanem pisanek. Cały czas myślę, że ręcznie napisany tekst wyglądałby dużo lepiej. Poza tym miód! O projekcie Parias pisałem wcześniej. Do tej pory dziwię się opiniom na temat tej płyty. Że to tylko tektura, że nie widać na półkach sklepowych itp. Sorry, ludzie ale nawet moja mama przeglądając płyty powiedziała, że to najwyższej jakości projekt, a moja mama się zna więc cicho sza. Kolejne miejsca na podium zajmują projekty autorstwa wyżej wspomnianego SewerXa, który szturmem wjechał na scenę projektując kilka bardzo fajnych płyt. Chociaż w sumie to musi oddać jedno miejsce ArtVadersowi za nowego Łonę i Webbera. Wracając do SewerXa Medium- Teoria Równoległych Wszechświatów i Wyga.co to bardzo fajnie zaprojektowane i wydane płyty jednak czegoś im brakuje, klimatu chyba (do tej pory nie ogarniam tych czaszek u Wygi, fajne ale jak się mają do muzyki to nie wiem). Kończąc wspomnę jeszcze o kilku skromnie wydanych okładkach.  A szkoda! Mam na myśli płyty spod szyldu wytwórni Pana Mikołaja Bugajaka, które wygrywają właśnie dzięki swojemu klimatowi. Dlatego tym bardziej żałuje, że nikt nie poświęcił im więcej czasu! W końcu również kupiłem sobie debiut Małpy. Ilustracje Alka Morawskiego oh ah, i świetna kreska! Zapraszam do oglądania zdjęć i miłej niedzieli!

Leave a Reply

