PRO // Probostwo

Dziwnie mi się zrobiło kiedy zauważyłem, że 99% bloków na rodzinnym Probostwie jest czysta. Jaskrawe żółcie i zielenie przykryły historie i wyrzuciły dzieciaki z osiedla. Zacząłem myśleć nad związkiem graffiti i ogólnej kondycji osiedla. O kilku lat tutaj nie dzieje się nic. Nie ma młodych ludzi, nie powstaje nic nowego. Stare prace giną jedna po drugiej. Jedynie babcie cieszą się widząc jak robotnicy ze spółdzielni zamieniają budynki w miejsca, które na siłe mają… No właśnie nie wiem co i jakie emocje mają wywoływać te okropne kolory. We mnie wywołują smutek. Dlatego w niedziele po kościele biegałem z aparatem starając się zachować wszystko co się da. Każdą pracę, każdy tag koło których wyrosłem. Magię i klimat, które sprawiły, że zostałem wciągnięty w ten świat i teraz jestem w tym miejscu. Bez tych ścian pewnie byłbym; nawet nie wiem gdzie. Nie wiem czy ktoś jeszcze o nich pamięta dlatego przypominam i dziękuje! Logan aka Ment, Mask aka Brum aka FE aka Future aka Fine aka Spider (chyba nic nie umknęło), całe SM i WB a później UNA DHE szacunek. Nawet jeśli nie na ścianach to wszystko nadal żyje w sercach, PRO!

Leave a Reply

