MPP

MPP- Major Project Proposal. Brzmi poważnie i czas najwyższy. Zaczynam myśleć o temacie dyplomu, dziedzinie, technice itp. Żeby było śmieniszniej jakimś cudem znalazłem się w grupie animacji. Może być to ciekawa odmiana zawsze to inne, świeże spojrzenie na pracę. Muszę się skupić na trzech pomysłach, które będę rozwijał. Za kilka tygodni wybiorę jeden i zacznę ogarniać. Przyszedłem na zajęcia z pustymi rękami, a wyszedłem z conajmniej dziesięcioma koncepcjami. Zawężając do top 3 będą to: interaktywna książka/aplikacja kucharska możliwe, że zawędruje w okolice cukierni rodziców. Dwa to wpływ animatorów. Kiedyś myślałem o vj’ce teraz zachęcony przez grupę temat powrócił. Jednak nie jestem pewien czy do września uda mi się zrobić projekt na takim poziomie jaki mam w głowie. Najwyżej zniknę ze świata na kilka miesięcy. Trzy czyli klasyczna książka (nie wiem jeszcze jakiego autora) rozebrana na czynniki pierwsze złożona na nowo, okraszona świeżymi ilustracjami, ręcznie zszyta i oprawiona. Oczywiście myślę o albumach myzycznych, seriach wydawnictw, książkowych okładkach, infografice czy czymś związanym z identyfikacją. Postaram się jak najwięcej upchać do jednego projektu. Jednak dewizą w tym przypadku jest lepiej mniej a dokładniej, zobaczymy. Na koniec coś co usłyszałem ostatnio od jednego z wykładowców “Don’t try to be to clever”. Ok it’s getting serious now I’m trying to focus and create Major Project Proposal. To make things more funny I’m in animators group now. But I think it can be better. They could have fresh opinion on my work. I need to come up with three different projects areas. I’m not sure about them but for today they would be interactive book/app, vj set or classic book with my illustration. Of course I would like to do something with album covers, infographics, identity etc. but less is more right? And as Ian said don’t try to be to clever. I’ll try.

3 comments
  1. Hah, ja mialam robic wlasnie takiego e-cookbooka, ale mi to plewki 2 tygodnie temu wybily z glowy, ze to taki bajer i zebym sie skupila na ilustracjach. Pff.
    Ale moze tobie sie uda…

  2. Powinie obok e-booka cukierniczego zaraz powstałaby nowa identyfikacja dla cukierni🙂
    Podzielam Twoje podejście z VJskim zacięciem, bo sam robię projekt w pracowni audiowizualnej gdzie staram się trochę wmieszać projektowanie graficzne, ale na zupełnie innym gruncie. To dobra odskocznia.

    • rudzki said:

      Racja, generalnie ostatni projekt w którym można poszaleć, zrobić na co ma się ochotę.

Leave a Reply

