Begin anywhere // Typographic hierarchy workshops v.2

Byłem dzisiaj kolejny raz na warsztatach typograficznych. Kolejny bo rok temu uczestniczyłem w identycznych. Objaśnienie tematu, zdjęcia tutaj i tutaj. Chciałem się sprawdzić, zobaczyć i porównać. Czy nauczyłem się czegoś nowego? Czy jestem lepszy niż rok temu. Nie wiem. Pokombinowałem trochę i zauważyłem, że w większym stopniu bawię się literą, staram ilustrować. To chyba wpływ zmiany kierunku. Dobrze mi z tym chociaż uważam, że zeszłoroczny efekt jest lepszy. Ale wtedy pracowałem dwa dni a teraz tylko pół jednego. No nic, miłego. Second time, the same type workshops. Last year pics and projects here and here! I went there to see if I have learned anything new since the last one. Am I better than 2011 version of me? I don’t know but I started to play with type more, illustrate subject. Think because of Robin and illustration. It’s good but still last year final piece is better than this. Although this time I was working only half a day, last time two days.

Leave a Reply

