Quick bauhaus

Londyński Barbican organizuje w maju wystawę pod tytułem Bauhaus: Art as life. Z tej okazji konkurs na projekty inspirowane tym kierunkiem. Niestety dowiedziałem się na kilka dni przed deadlinem. Także to co wysłałem powstało migiem. Raczej nie liczę na nic chociaż całkiem podoba mi się plakat ze znakami ściągniętymi z padów PlayStation (mam nadzieję, że firma ich sobie nie zastrzegła). Szkoda, że nie miałem więcej czasu aby pogrzebać głębiej i stworzyć serię ilustracji inspirowanych innymi artystami nie tylko Mondrianem, chociaż chyba większość ludzi kojarzy ten kierunek głównie z jego twórczością. Projekty poniżej, piątka! Barbican in London organise nice exhibition in May, the name will be Bauhaus: Art as life. They also set up competition and asked to create pieces inspired by this movement. Sadly I’ve found out about the it few days before the deadline. To be honest I’ve created my projects in few hours without digging into the subject. I wish I would have more time and do something inspired by other main artist such as Klee, Kandinsy, Bill not only Mondrian. But  I guess majority of people connect in mind bauhaus with his work. And I like poster inspired by icons from PlayStation pads, it play nice with theme of exhibition. Anyway…

2 comments
  1. martiszu said:

    aaaaaa jedynka bomba! do tego fajne kolory
    trzymam kciuki ;P

  2. bideru said:

    Dwa pierwsze wymuataja, trzymam mocno kciuki!😀

Leave a Reply

