Don’t look now

Nie wiem czy mogę ale wrzucam, żeby nie było że się lenię. Zasypany projektami trochę jestem dlatego  rzadziej piszę. Kilka dni temu wysłałem na konkurs jedną z poniższych okładek (konkretnie pana z nożem w oku) książkowych. Zorganizowany został przez magazyn Creative Review i British Fim Institute. BFI wypuszcza serię wydawnictw na temat klasycznych filmów. Jedna z nich będzie miała okładkę zaprojektowaną przez zwycięzcę. Nie miałem jeszcze okazji bawić się z okładkami książkowymi. Myślałem, że będzie to raczej proste zadanie, coś jak mini plakat. Okazało się, że przez cały tydzień nie mogłem wypocić satysfakjonującego projektu. Kończąc pracę zdałem sobie sprawę z tego, że zabawa w streszczanie tematu czy przedstawianie konkretnego momentu z książki nie ma sensu ponieważ kupującemu i tak to nic nie będzie mówiło. Ma rzucić się w oczy na tyle żeby podszedł, wziął do ręki i poczuł zainteresowanie. Mam nadzieje, że udało mi się to osiągnąć. Jest mocny kolor, ciekawa, prosta grafika. Trzymajcie kciuki! Wyniki 29 lutego, miłego! Lately I’ve been rather quiet. But not because I’m lazy. There are lots of projects on my mind and desktop. Few days ago I sent one of covers below (guy with a knife in his eye) on the competition organised by Creative Review and British Film Institute. BFI release seriers of books about classic movies. One of the books will have cover designed by the winner of the competition. This was my first book jacket. In the beginning I thought it would be rather easy something like mini poster. In the end it took me around a week to came up with final project. During work I realized that there is no sense to illustrate whole story or some moment/person. Cover needs to atract customer just to pick up the book and invite to it’s world. I hope I did it, strong color and simple graphic. Results on 29th of february. Have a nice day!

3 comments
  1. martiszu said:

    jedynka wygląda ekstra (przeurocze ma gościu wąsy) ale w sumie dwójka z okiem też wygląda super (i kolor tła fajnie tu robi, bo na tym czerwonym było za mocne).

    trójka wygląda jak kręcąca się w kółko babka (widok z góry)
    czwórka fajny pomysł – tylko rysunek można by było jeszcze popieścić, żeby było pycha (tylko, że na okładkę moim zdaniem kiepsko, bo to znaczy, że książka jest smutna i już z okładki mnie ostrzega, że mogę płakać podczas czytania, a ja nie lubię sobie moczyć książek;)

    pzdr.

    • rudzki said:

      dzięki, ale to książka do płakania jak nic

  2. akurpisz said:

    wszystkie są ciekawe, ja sięgnąłbym najpierw po ostatnią😉

Leave a Reply

