Tom Gauld talk

Tom Gauld przyjechał pogadać dzisiaj o swoich ilustracjach do Kingston. Szczerze mówiąc wczoraj usłyszałem o nim po raz pierwszy. Dzisiaj zakochałem się w tym co robi bez końca. Tak prosto jednak zwracając uwagę na szczegóły. Czuję jakąś poezję wiejącą z otwartych przestrzeni na jego obrazkach. Na końcu bardzo fajne poczucie humoru. Szczególnie przypadły mi do gustu paski, które rysuje co tydzień dla Guardiana. Bardzo, bardzo, bardzo. polecam portfolio tutaj. Poniżej kilka zdjęć. Miłego! Tom Gauld gave talk today at Kingston. To be honest yesterday I saw his work first time. Today I fell in love with his illustration. So simple but with detail attention. I think there is some poetry in space in his drawings. And on top of that he has great sense of humor. Have a look, here is link to his portfolio and some photos. Enjoy.

5 comments
  1. martiszu said:

    jak to się mówi: “lubię Twojego blogaska”

    ;]

  2. rudzki said:

    tak się mówi? ;p

  3. martiszu said:

    proste, w młodszych kręgach. Ale ja nic nie wiem, bo stara koza jestem:) a tak na poważnie to lubię tu wpadać.

    • rudzki said:

      a dziękuję, miło mi!

Leave a Reply

