Piaski

Im jestem starszy tym Piaski wydają mi się bardziej abstrakcyjne, a ostatnio trochę mistyczne. Od kiedy pamiętam dom moich dziadków wygląda tak samo. Do tej pory w zakamarkach na elewacji widać bazgroły które popełniłem markerem napełnionym srebrzanką w podstawówce przeżywając pierwsze zachwyty graffiti. Zmienia się okolica, na około budowane są nowe drogi a tu jakby czas stanął w miejscu. Dlatego tym bardziej lubię je odwiedzać. Raz, że przypominają mi się wakacje z dzieciństwa a dwa, jest niesamowitą pożywką dla głowy, studnią inspiracji, skarbnicą ciekawych i czasami dziwnych przedmiotów. Poza tym można odpocząć tak na serio, nawet sieci komórkowe mają problemy z zasięgiem. Podczas niedawnego wypadu do Lublina odwiedziłem Piaski i pstryknąłem kilka zdjęć. Miłego oglądania. Pozdrawiam. Seriously the older I get this place become more abstract and mystical in some way. Since I remember my grandparents place looks the same. To this day you can find some doodles on the walls that I made with silver marker during grammar school when I fell in love with graffiti. Neighbourhood is changing, new roads are being build and here everything has stopped years ago. That is why I like to be here so much, specially now when I’m getting so much inspirations from it. I always find some new cool sometimes weird items. And you can rest here in proper way, even mobile networks have problems witch reaching Piaski. During my last visit I took some pictures, hope you will like it. Enjoy!

Leave a Reply

