Połówka B1

Nie wiem, może jestem trochę do tyłu w temacie ale dopiero co dotarło do mnie, że coś się zmienia się wyglądzie plakatów na polskich ulicach. Często widuję sytuacje gdzie zostają odchudzane do połowy formatu b1, chociaż bestronowe trochę szersze ale może to dla www wersja. Wydaję mi się, że chodzi tu o pieniądze, dwa razy więcej druków za tą samą cenę. Swoją drogę ciekawa to rzecz, znaczy się format. Inna kompozycja i odbiór. Jeśli wszyscy o tym dawno wiedzieli przeprzaszam za zaśmiecanie ale do mnie jakoś ostatnio strzeliło. No nic uciekam, miłego.

Ps. poniżej przykłady projektów plakatów autorstwa kolektywu Bestrona i Animisiewasz’a.

4 comments
  1. bideru said:

    no, ja od dłuższego czasu byłam za dłuższymi formatami😀

  2. rudzki said:

    prekursorka!

  3. plakaty animisiewasza które przedstawiłeś też mają i są prezentowane w b1. bestrońskie (reformatowe) flyersy naotmiast nigdy nie były drukowane w formacie większym niż flyersy😉 swoją drogą flyerów i plakatów zrobiliśmy sporo i to właśnie flyery były zawsze w nietypowej rozmiarówce😉

    pozdr. bestrona😉

    • rudzki said:

      wielkie dzięki za rozjaśnienie sytuacji, dobrze wiedzieć.
      powodzenia w walce!

Leave a Reply

