Zmiany

Dobry, liście spadają z drzew idzie jesień (chociaż za oknem lato) więc czas na rozpoczęcie nowego roku akademickiego. Ostatniego i decydującego. Wszystko miało być ładnie i gładko, nawet miałem już w głowie jakieś tam pomysły na końcowy projekt. Jednak cholera jakiś czort taki Wiesław Jarząbek podsunął pomysł aby przenieść się z projektowania graficznego na ilustrację. Pomyślałem dlaczego nie, przecież od lat ślinię się na ich widok. Więc o to jestem. Trochę nie wiem jak mam się czuć bo narazie żaden ze mnie ilustrator a moje skillsy rysownicze… właśnie co z nimi? Widząc co ludzie robili na licencjacie, wiedząc że ten kierunek w Kingston ma opinię najlepszego w całym królestwie trochę się boję, ba boję się bardzo. Wiem, że mam w cholerę do nadrobienia, ale dla chcącego nic trudnego. Trochę znudziłem się komputerem dlatego z radością wrzucam się w wir kartek i ołówków. Proszę trzymać kciuki;p Mam nadzieję, że ilustracja rozwinie mnie jako projektanta a projektowanie graficzne jako ilustratora. Dziękuję, dobranoc i zapraszam do śledzenia moich poczynań, może być śmiesznie. Żeby nie było, nie zmieniam profesji nadal uważam projektowanie graficzne jest tym do czego zostałem stworzony ale chce się też rozwijać w innych kierunkach, bo jak nie teraz to kiedy, po powrocie do Polski raczej nie będę miał okazji na takie odskoki. Ahoj!

1 comment

Leave a Reply

