Laurence King, konkurs

Jedno z najlepszych wydawnictw wypuszczających książki na temat designu obchodzi 20 urodziny. Razem z Don’t Panic UK zorganizowali konkurs na plakat urodzinowy. Zwycięzca będzie mógł cieszyć się na widok swoich projektów w kopertach Don’t Panic, ponadto książki od Laurence King i trochę kasy. A wisienką na torcie ma być wystawa najlepszych projektów. Zaprojektowałem trzy projekty i jestem bardzo zadowolony tak więc kiedy nadejdzie czas, a nadejdzie 31 sierpnia proszę wspomóc głosami, dziękuję! Link do wszystkich projektów tutaj i moje poniżej. Pozdrawiam!

4 comments
  1. uhuhu drugi plakat według mnie najlepszy, prosty i czytelny, fajnie nawiązuje do ich znaku, w punkt! Życzę sukcesu! Masz mój głos:)

  2. zresztą z tego co widzę na ich stronie masz bardzo dużą szansę wygrać, bo reszta nie powala;) to by było coś, trzymam kciuki:)

  3. rudzki said:

    dzięki

  4. MK said:

    uaaaaa!

Leave a Reply

