2+3D // konkurs na okładkę

Przyszedł czas na kolejny konkurs  na okładkę 2+3d. 10 lat magazynu, 40 numerów. Żałuję, że zacząłem zbierać dopiero od 18 bodajże, ponieważ to najlepsze pismo traktujące o szeroko pojętym projektowaniu wypchane po brzegi wartościowymi artykułami. do tego pięknie złożone! Klasa sama w sobie. Redakcja zorganizowała kolejny konkurs aby uczcić jubileusz. Tym razem dała również możliwość oddania głosu czytelnikom. Ze wszystkich nadesłanych projektów wybrano 40 najlepszych w tym mój! Dlatego zamieszczam ten post abyście oddali głos na jeden z projektów niekoniecznie mój aczkolwiek nie ukrywam, że miło by było. W swojej propozycji nawiązałem do pierwszego numeru magazynu gdzie na okładce autorstwa Lexa Drewinskiego przedstawiony był różowy profil twarzy. Mój projekt jest o 10 lat starszy dlatego też ma okulary, włosy i piegi. Niezdarny rysunek miał podkreślić wiek postaci. Całość z przymróżeniem oka nawiązuje do rozwoju/dorastania magazynu. To tyle, zapraszam do głosowania klik, klik. Moja okładka poniżej. Miłego!

Leave a Reply

