Shine on you crazy diamond // Maciek Szupica

Prace nad kolejnym projektem dla Gliwic dobiegły końca. Plakat i zaproszenie na wystawę Maćka Szupicy pod tytułem Shine on you crazy diamond. Pan Szupica może być znany niektórym z zespołu Dick 4 Dick gdzie działał pod pseudonimem Wet Dick Junior. Poza tym tworzy wideoklipy między innymi dla Dicków, Pink Freudów czy Gaby Kulki. Co więcej jest asystentem w pracowni multimediów w Gdańskiej ASP. Fotografia, scenografia, grafika komputerowa, plakat i instalacje świetlne zamykają zakres jego działań. Chociaż mogę się mylić ale o niczym więcej mi nie wiadomo. W swoich pracach odwołuje się do archetypów bohaterów kultury masowej np. terminator, mickey mouse. Tak więc kwestia plakatu była skomplikowana przez mnogość dziedzin którymi się zajmuje. Musiałem się pogłowić trochę żeby wydobyć kwintesencję i ubrać ją w ciekawą formę. Zaproszenie pierwotnie miało mieć formę karty z dołączoną przypinką/badgem, na podstawie, którego ludzie byli by wpuszczani na wernisaż jednak nie wiem czy ostateczna forma będzie właśnie tak wyglądała. Jednak udało się, projekty zostały zaakceptowane i w tym tygodniu będą wydrukowane. Miałem fajny pomysł aby tło plakatu było srebrne a grafika czarna. Myślę, że ładnie waliłoby po oczach. Jednak wybrano inny projekt, więc innym razem. Projekty oraz kilka filmów Maćka poniżej. Pozdrawiam.

fot.Łukasz Oganowski

1 comment
  1. bideru said:

    Jak dla mnie 1 czerwone🙂 choć motyw ze srebrnym tłem super, bardzo by pasował🙂

Leave a Reply

