Show RCA 2011

Odwiedziłem wczoraj wystawę końcowych projektów z RCA i… nie wiedziałem gdzie mam znaleźć szczękę, opadła i schowała się między eksponatami. Miałem okazję na własne oczy zobaczyć czy opinia krążąca o uczelni jest prawdziwa. Podobno jest najlepsza na świecie! Przekonali mnie swoją ekspozycją, przygotowaniem i ogólnym zaprojektowaniem wystawy. Pięknie, świetny klimat i przemili ludzie. Royal College of Art ma ciekawą strukturę, brak w niej wyraźnych podziałów na dziedziny. Wszystko przenika się i taki też wydźwięk ma wystawa. Projektowanie graficzne można było znaleźć w dziale fashion czy ceramiki. Zresztą katalogi, system oznaczeń, ulotki itp. generalnie wszystko jest bardzo dobrze zaprojektowane. Oficjalny krój pisma wystawy miód dla oczu, a w połączeniu z klasycznymi wnętrzami uniwersytetu daje piorunujące wrażenie. Jestem pod wielkim wrażeniem. Potrzebowałem chwili, żeby zacząć się zastanawiać nad zmianą uczelni. Rekrutacja zakończyła się już jakiś czas temu ale co tam. Od studentów dowiedziałem się, że niektóre wydziały mogą jeszcze przyjmować pojedyńcze sztuki. Bardzo się ucieszyłem. Studiować pod okiem dziekana prof. Nevilla Brody’ego !!!!!! Marzenie. Nie to, że nie jestem zadowolony z Kingston. Bardzo się cieszę, na nadchodzący rok, uważam, że dużo wniesie do mojego życia. Ale jeśli można zdobyć miejsce na jeszcze lepszej uczelni to dlaczego nie! Niestety magisterka trwa tam dwa lata. Chcę jak najszybciej uciec do Polski więc to trochę długo dla mnie, bye bye RCA. Poniżej kilka zdjęć z wystawy. W ciągu tygodnia wybiorę się tam raz jeszcze dokładniej wszystko udokumentować. Pozdrawiam z deszczowego Londynu!

I jeszcze kilka linków do stron studentów, których realizacje zwróciły moją uwagę. Michael Lum, Gergely Wootsch, Jack Smith, Bartek Mejor, Julia Pott, Melissa Gamwell.

2 comments
  1. Berm said:

    Masz racje bardzo fajna wystawa, bylem tam dzis, na mnie najwiekrze wrazenie wywarl budynek a jesli chodzi o projekt jak dla mnie wygral Joseph Pochodzaj

    • rudzki said:

      też dobry dyplom, a budynek właściwie zespół, miód!

Leave a Reply

