Number poem for two voices // Lulu.com

Wczoraj dostałem pierwszą część  potrzebną do zaliczenia roku. Listonosz przyniósł wydrukowaną wersję książki ilustrującej Number poem for two voices. Wyszło bardzo fajnie. Dobrze pocięta, sklejona i złożona. Poniżej zdjęcia. Przy okazji chciałem podzielić się świetną stroną. Jeśli tak jak ja w przeszłości miewaliście problemy z drukiem jednej kopii jakiejś publikacji poznajcie Lulu.com. Boże do tej pory pamiętam wzrok ludzi z drukarni kiedy pytałem się druk 1/3 kopii książki, mniej więcej wtf?  Nie wiem czy taki serwis istnieje w Polsce. Całe szczęście jest w Anglii. Przesyłka do ojczyzny kosztuje grosze. O dziwo druk też jest bardzo tani. Za książkę z kółkami zapłaciłem 4 funty! Tak więc jak macie jakieś książki na zaliczenia czy do wydrukowania, gorąco polecam! www.lulu.com. Pozdrawiam.

Leave a Reply

