4 Artnoc // Gliwice

Witam. Urządziłem sobie małe wakacje od śmietnika ale już wróciłem!

Poproszono mnie o zaprojektowanie plakatu, afiszu, programu oraz wzorów na koszulki dla 4 edycji Gliwickiej Artnocy. To odpowiednik nocy kultury, gdzie podczas jednej nocy wszystkie muzea i galerie są pootwierane. Brief zakładał pokazanie w projekcie mnogość miejsc wystawienniczych, zaznaczenie że to 4 edycja. Musiałem również uwzględnić symbol imprezy czyli magentowego kota. Poza tym dostałem wiele wolności w kwestii projektowej, także mogłem poszaleć. Na początku chciałem zmieścić w plakacie wiele rzeczy, galerie, budynki, koty, litery i cyferki jak przystało na plakat dla dużej imprezy. Jednak po raz kolejny najprostsze rozwiązanie okazało się najlepsze. Tak więc końcowym efektem jest plakat z kocimi oczami, czterema do tego. Poza tym kot z czterema oczami to nie takie normalne zwierze a raczej artystyczny twór. Trochę się obawiałem wysyłając projekty do zleceniodawcy. Naszczęście został zaakceptowny i reszta projektów też. Na potrzeby realizacji powstały jeszcze ilustracje przedstawiające ewolucję imprezy. Wszystko poniżej. Pozdrawiam

3 comments
  1. podoba mi się pierwszy plakat, koszulka, przyjęta kolorystyka, coś mi tylko ta litera do tego nie bardzo, ale ja to się nie znam;] ale ogólne wrażenie bardzo pozytywne:) Pzdr.

    • rudzki said:

      Dzięki, typografia chciałem pokazać różnorodność i kontrast sztuki pokazywanej podczas imprezy dlatego zdecydowałem się na połączenie XVIIIwiecznego Garamonda z XX wieczna helvetica. Pozdrawiam

  2. bid said:

    mrau🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: