Shop! // KK Outlet

 

Zapomniałem napisać o tym wcześniej ale projekt, którego byłem fizyczną częścią „Value Meat“ jako jeden z 10 został zakwalifikowany do udziału w wystawie w Galerii KK Outlet przy Hoxton Square. Zdziwiłem się bardzo ponieważ, jak wcześniej pisałem nie bardzo byłem przekonany co do pomysłu i realizacji. A jednak. W miniony czwartek o godzinie 18 odbył się wernisaż. Przybyła masa ludzi, mnóstwo! Wszystkie projekty bardzo dobrze wpasowały się w przestrzeń galerii. Moim osobistym faworytem był i jest stół, który złamał się w pół pod ciężarem ponad 1000 przyklejonych gum do żucia. Wszystkie zostały przeżute przez członków grupy. Podkreślam ponad 1000! Wizualnie miód dla oczu. Niestety zapomniałem jaki przekaz ze sobą niósł i w jaki sposób odnosił się do tematu czyli „Shop“. Tak więc był stół, mogliśmy rownież podziwiać specjalnie zmodyfikowaną rasę ludzi dostosowaną do robienia zakupów czyli naturalnych rozmiarów pacynki zgięte w pół lub z bardzo wyciągniętymi kończynami górnymi. Po całej galerii rozsiane zostały pieski Chiwawa wykonane z masy solnej. Plątały się pod nogami zwiedzających i każdy mógł zabrać do domu własny egzemplarz i stać się przez chwilę Paris Hilton. Jednak ku naszej uciesze największe wrażenie na publice wywowała prezentacja mojej grupy. Niestety przez zaklejone oczy nie widziałem wyrazu twarzy ludzi, którzy podchodzili i przyklejali na nas karteczki. Jedyne co słyszałem to słowa typu weird, creepy, awesome itp. Bez dwóch zdań zrobiliśmy na nich niezłe wrażenie. A to chyba dobrze. Pod koniec wystawy zostaliśmy nagrodzeni brawami. Było warto wystać te trzy godziny (z krótkimi przerwami) bez ruchu. Świetny klimat, super organizacja. Całość była filmowana, jak zdobędę film napewno zamieszczę. Poniżej zdjęcia. Mam nadzieję, że na następnej jeśli będzie pokażę własne umiejętności.  Pozdrawiam.

 

Leave a Reply

