kwadrat

Dzień dobry! Od dłuższego już czasu nosiłem się z zamiarem zaprojektowania czegoś dla kwadratu. Siedząc tam czasami myślałem jakby to fajnie było gdyby cała drużyna miała takie same polówki z fajnym logo. Pijąc piwo marzyłem o fajnych kwadratowych podkładkach, a chodząc po mieście chciałem widzieć ciekawe plakaty reklamujące miejsce. A i jeszcze menu, ciekawe wyzwanie. Jednak z braku czasu nie miałem kiedy zebrać się i posiedzieć nad tym trochę. Aż do wczoraj. Jednak efekt końcowy nie jest zadowalający. Nie oddaje w ogóle klimatu miejsca, kojarzy się bardziej z logo jakiegoś salonu meblowego niż baru. Niby widzę jakiś potencjał w najprostszym rozwiązaniu jakim jest nazwa umieszczona w kwadracie ale za bardzo kojarzy mi się z identyfikacją mini i tym jak wsadzają wszystko w ten kształt. Dlatego skończyłem na można powiedzieć szkicach. Na razie nie mam w głowie innych pomysłów więc efekty wyrzucam do śmietnika. Miłego dnia(muszę coś dopisać żeby ostatnia linijka wyglądała dobrze).

Leave a Reply

