Women Health Centre

Wstępne projekty logo dla powstającego w Jordanii Women Health Centre. Klinika będzie specjalizowała się w ginekologii. Po przeanalizowaniu tamtejszej kultury i społeczeństwa doszedłem do wniosku, że znak nie może być za bardzo dosadny i oczywisty, nie chciałem ryzykować urażenia poglądów/przekonań tamtejszych ludzi. Dlatego sięgnąłem po symbolikę kwiatów. Lotos okazał się strzałem w dziesiątkę. Symbolizuje najwięcej spraw związanych z kobiecym ciałem min. płodność, kobiecość, zdrowie, odrodzenie. Podobno środek kwiatu nazywany jest kosmiczną waginą. Poza tym kształt kwiatu sam w sobie jest bardzo delikatny. Brief zakładał stworzenie delikatnych i czystych projektów. Mam nadzieję, że się spodoba i całość  zostanie wdrożona. Miłego dnia!

4 comments
  1. bideru said:

    bardzo fajny znak i pattern ci wyszedl🙂 ale ja bym chyba juz font pisala tym samm kolorem. i mimo ze sie nie znam na typografi, to jednak bardzo mi sie to typo gryzie i odcina.

  2. rudzki said:

    Typo specjalnie w czarnym kolorze, żeby trochę waliło w oczy. Jakby całość była brzoskwiniowa to by nic nie było widać, a tak litery są bazą dla znaku / ziemią z której wyrasta kwiat. Natomiast krój w swej prostocie nawiązuje do znaku. Helvetica już mi się znudziła trochę, ale nie mogłem znaleźć nic lepszego niż jej lekka odmiana

  3. bideru said:

    no niby ma te cienkie nóżki jak linie, ale jakos tak.. od czapy:/ ale jak przyjmą, to trudno ;P

  4. rudzki said:

    czepiasz się

Leave a Reply

