a hug from graphic hug

Miła wiadomość na dobranoc. Greg Matys (dzięki!) znalazł w internecie serwis Graphic Hug jak się okazuje kolejną stronę, na której przeglądaniu możemy spędzić wiele godzin. Jak sami mówią o sobie lubią przytulać projektowanie graficzne. Ucieszył mnie najbardziej artykuł pod tytułem Polish Poster, w którym zostało wymienione moje nazwisko. Zaczerwieniłem się bardzo widząc je w towarzystwie studia Homework czy Mieczysława Wasilewskiego. Wiem, że dzieli mnie między nimi przepaść jednak miło wiedzieć, że ktoś za wielką wodą dostrzega moją prace. Dziękuję Panie Marcusie Ojeda! Klikać i czytać! Dobranoc.

Leave a Reply

