10/11 v.2

Wczoraj przy dźwiękach Duck Sauce odszedł w siną dal rok 2010. Czas na podsumowanie. W moim mniemaniu powinno zawierać refleksje na temat kończącego się roku. Niestety jeśli chodzi o 10 to pamiętam jedynie ostatnie trzy miesiące. Reszta spowita została gęstą mgłą. Przychodzi do głowy tylko licencjat. Ale wydają się to być czasy tak odległe, że aż szkoda o tym wspominać. Dlatego zajmę się ostatnim kwartałem. Jest on tym bardziej ważny ponieważ rozpoczął nowy etap w moim życiu. Wszystko zostało wywrócone do góry nogami i nawet ludzie zaczęli mówić w jakimś dziwnym języku. Ostatnie miesiące były bardzo intensywne pod każdym względem. Uważam, że dobrze je wykorzystałem. (Aczkolwiek gdzieś tam w głowie kołaczą się myśli, że mogłem jeszcze więcej wycisnąć). Bardzo dużo się nauczyłem i to właśnie jest kwestia, która charakteryzuje 2010. Dostałem ogromny zastrzyk wiedzy, poznałem świetnych ludzi i zobaczyłem przepiękne miejsca. To wszystko pozwoliło uświadomić sobie gdzie i w jakim momencie swojego życia jestem. Ciekawym jest też fakt, iż dopiero w tym roku dotarło do mnie, czym się zajmję. Jestem grafikiem! (nie lubię tego określenia)Jak zwał tak zwał, człowiekiem od obrazowania myśli czy jakoś tak. Środowisko wyspiarskie działa niesamowicie pozytywnie i dowartościowało mnie jak nikt nigdy dotąd. Jednak zamiast samouwielbienia wpadłem w małe przygnębienie na temat swojej wiedzy, umiejętności i tego jak malutki jestem i ile jeszcze się muszę nauczyć. Dzięki temu zgromadziłem cztery strony A4 postanowień noworocznych. Oczywiście żartuję. Jednak oczekiwania co do 11 są wysokie. Nie będę wypisywał pomysłów, rzeczy, które mam w planach. Chciałbym tylko w nadchodzącym grudniu być z siebie zadowolony! Zdjęcie poniżej doskonale opisuje nastawienie do 2011! Nadchodzę!

Ps. Dziękuję, że pomimo niskiej aktywności z mojej strony ciągle odwiedzacie Śmietnik. To bardzo motywujące! Niedługo zacznie się wzmożony ruch!

 

 

Leave a Reply

