Śmietnik ma dwa lata!

 

24 miesiące, 834 posty, 111 komentarzy, 21400 osób odwiedziło bloga. Rekord to 960 odsłon jednego dnia! Tak Śmietnik ma już dwa lata! Nie przypuszczałem, że ta zabawa będzie trwała tak długo, że będę zdolny do takiej systematyczności. A jednak. Formuła przyjęta na początku sprawdza się w 100%. Strona motywuje do pracy, odgania lenistwo. Patrząc na statystyki tym bardziej jestem przekonany, że to co robię ma sens. Jeżeli są ludzie, którzy obserwują mój rozwój tym bardziej się cieszę! Ostatnio jestem trochę mniej aktywny. Jest to spowodowane brakiem wolnego czasu, mniej na tworzenie osobistych projektów. Ale mam kilka w planach. Do końca roku chciałbym zaprojektować typograficzny kalendarz i album z plakatami. Jednak zobaczymy czy czas pozwoli. Mam nadzieję, że efekty pracy na zajęciach też będę mógł w jakiś sposób zaprezentować. Chociaż w projektach nad, którymi obecnie pracuję bardziej liczy się koncepcja, pomysł a mniej samo wykonanie.  Generalnie tutejsi wykładowcy skupiają się bardziej na tym żebyśmy odnaleźli swoją niszę w projektowaniu. Dowiedzieli się jakimi projektantami jesteśmy.  To chyba tyle. Dziękuję za uwagę i odwiedziny! Dobranoc.

2 comments
  1. askaa said:

    sto lat Smietniku🙂

Leave a Reply

