ack electric nights 2010 // koniec, chyba

Zakonczylem juz prace nad EN. Przynajmniej tak mi sie wydaje, wiec wrzucam wszystko. Bilety jednodniowe i kolekcjonerskie karnety, bannery www, ulotki w formie naklejek, plakaty, projekt billboardu oraz tapety na pulpit. Plakaty beda wygladaly troche inaczej. Wersje tutaj zamieszczone osobiscie bardziej mi sie podobaja. Poniewaz praca na odleglosc w fazie wykonczeniowej jest bardzo trudna organizatorzy maja pliki otwarte. Mam nadzieje ze nie namieszaja za duzo! Jesli ktos by widzial plakaty badz tez billboardy w Lublinie prosze o przeslanie zdjec na maila: impresje@o2.pl. Dziekuje bardzo, pozdrawiam.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: