Archive

Monthly Archives: May 2010

Zbliża się koniec roku. Koniec licencjatu więc wypadało by znaleźć jakąś szkołę, w której można by ugruntować wiedzę. Znając lubelski ISP dwa lata studiów magisterskich nie będą za bardzo wymagające więc w weekendy można gdzieś, coś zaocznie przedsięwziąć. Po kilku dniach poszukiwań znalazłem trzy szkoły warte uwagi. Może ktoś jest w podobnej sytuacji do mnie więc poniżej podaje kilka szczegółów. 

Polsko- Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych, Wydział Sztuki Nowych Mediów- studia licencjackie dzienne/ zaoczne, studia II stopnia dzienne. Z tego co słyszałem jest tam wysoki poziom, kompetentna kadra, ciekawe zajęcia, dobrze wyposażone pracownie. Szkoła ma opinię najlepszej w Polsce. Niestety wielkim jej minusem jest czesne, studia licencjackie dzienne- 1080 zł, zaoczne- 750 zł. Studia II stopnia- 1500zł. Tak więc w cholerę! Więcej informacji na stronie szkoły http://www.pjwstk.edu.pl/?

Warszawska Szkoła Reklamy- działa na zasadzie studium. Po ukończeniu otrzymujemy tytuł technika. Za przemawia dobra kadra, specjalistyczne przedmioty no i czesne 405zł za studia dzienne i  335zł za zaoczne. Więcej informacji na stronie szkoły http://szkolareklamy.pl/

Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania w Łodzi- też słyszałem, że dobra. Bardzo fajne kierunki między innymi: plakat, projektowanie wydawnictw, projektowanie identyfikacji wizualnej. Czesne 670zł za miesiąc. Więcej informacji na stronie szkoły http://www.wssip.edu.pl/index.php

Jeśli ktoś zna jeszcze jakieś ciekawe uczelnie kształcące na kierunkach projektowania graficznego proszę pisać. Dzięki.

Od jakiegoś czasu zaglądam na Flyer Goodness. Jest to serwis/blog prezentujący prace grafików z całego świata. Całość stoi na bardzo wysokim poziomie. Pewnego razu pomyślałem sobie a co tam wyślę próbkę moich rzeczy. Chciałem się przekonać czy ktoś gdzieś tam za górami, za lasami zwróci uwagę na to co robię. Długo nie było odpowiedzi więc myślałem, że nic z tego. A tu taka miła niespodzianka.  Flyer Goodness polecam! 

Ok, licencjat napisany. Czas wziąć się do roboty. Niewiele czasu zostało do końcowego terminu przysyłania prac na Grafexa. Ważne że pomysł jest. Postaram się jeszcze dzisiaj coś przygotować. W nocy przyleciały z LA od prof. Konopelskiego zdjęcia z warsztatów. Miłego dnia

 

 

Nie ma mnie chwilowo. Piszę licencjat, w końcu wziąłem się za siebie. W między czasie znalazłem ciekawego człowieka.  Jeździ po świecie i plumka sobie. Osobiście mnie rozwalił, korzysta tylko z mikrofonu, nakładanych na niego efektów i loop station. Świetne. Miłego 

 

Prze, prześwietnie zapowiadający się album. Spotkałem się z opinią, iż Jamie jest białym królem soulu i obecnie na scenie nie ma chyba żadnej konkurencji. Nie sposób sie nie zgodzić. Świetny koktajl klimatów. Lidell i Beck stworzyli istną bombę muzyczną. 17 maja, Sprawdźcie to!

 

 

W końcu wybraliśmy plakaty, które pójdą do druku. Czyli wszystkie 25 sztuk. 9 będzie w pełnym formacie 100×70 a pozostałe a4. Zapowiada się ciekawa ekspozycja. Kombinuję w jaki sposób je zaprezentować. Najlepiej byłoby w ramach, ale na to trzeba do Ikei i ukraść komuś portfel z gotówką. Dlatego bardziej realnym pomysłem wydaje się być cienka linka/żyłka plus duża ilość żabek. Pomyślimy zobaczymy. Miłego dnia.

 

Ostatnio wziąłem udział w konkursie fotograficznym empiku. Temat: portret. Wysłałem trzy prace, które zamieściłem poniżej. Nie lubię konkursów, w których funkcję jury pełnią internauci ale temat ciekawy i nagrody fajne więc jeśli zdjęcia się podobają i macie chwilkę czasu poproszę o głos. Klik, Klik. Z góry wielkie dzięki. Pzdr