From Dusk Till Dawn

Podejście numer dwa do ” Od Zmierzchu Do Świtu”. Wydaje mi się, że dobrze wybrnąłem z tego tematu. Miałem straszną zagwozdkę z projektem, nie wiedziałem, z której strony to ugryźć. Tytuł filmu podsunął wydaje się najlepszy pomysł. Początkowo plakat miał składać się wyłącznie z gradientu, czerni przechodzącej w biel. Tak jak po zmierzchu następuje świt. W centralnej części dodałem jeszcze dziurę z której prześwituje “słońce”. Kojarzy się z otworem po kuli co w dodatkowy sposób nawiązuje do filmu. Projekt z włącznikiem światła miał również na celu zobrazowanie pojęcia nocy i dnia. Mam nadzieje, że jutro któryś z projektów zostanie zaakceptowany.

Postanowiłem wyrzucić dwa plakaty z serii dyplomowej. Chodzi o “My Best Friend’s Birthday” i ” Four Rooms”. Pierwszy wyleciał z tego powodu, iż tak naprawdę nie jest filmem, tylko kilkunasto minutowym zlepkiem scen, nigdzie nie figuruje jako pełnoprawny obraz Tarantino. Poza tym nie mogłem wykrzesać dobrego pomysłu. Cztery pokoje to tylko w jednej czwartej film Quentina, chcę skupić się tylko i wyłącznie na jego dziełach, projekt do śmieci. W ten sposób pozostało 8 plakatów. Mam w planach przygotować jeszcze plakat do Kill Billa 2, chociaż nie wiem jak z tym do końca będzie. Dziękuję za uwagę. Dobranoc.

Leave a Reply

