ja pierdziu.

Wracam sobie do domu, trochę chwiejnym krokiem z piątkowego spotkanie z przyjaciółmi… idę sobie, idę i co moje oczy widzą? Nowy plakat do La Traviaty Prestige czyli jakiejś unowocześnionej wersji La Traviaty czyli największego “show” teatralno- muzycznego w Lublinie. Nie to żebym miał coś do instytucji, która wypuściła owe coś ale po prostu to woła o pomstę do nieba. Najgorszy plakat z kręgów kulturalnych w Lublinie od dawien dawna. Już myślałem, że sytuacja się trochę poprawiła ponieważ czasami autentyczne perełki można zobaczyć na ulicach naszego rodzimego miasta. Jednak nie, porażka totalna. Panie i panowie z teatru proszę zatrudnijcie kogoś  obeznanego w temacie bo aż wstyd mi trochę…  Tak czy siak zamieszczam pod spodem plakat, niestety słabej jakości ale widać co się kroi! Mimo szacunku i uznania dla Pani występującej na plakacie cholera co to za mina, dziwne skojarzenia się nasuwają??? Poza tym jeśli zobaczycie na mieście przyjrzyjcie się bliżej okropnej jakości te fotografie i jeszcze blurowanie jakieś. I te napisy wszystkie takie błyszczące, heh a logo teatralne to chyba największe na świecie. Jasne każda instytucja musi się promować ale nie w taki ” sposób” widziałem plakaty wielce uznanych teatrów i nigdy nie widziałem tak wielgachnego znaku. No ale sorry dyrektor sam coś tam w korelu dłubie więc szacunek. Ble, wstyd autorze szanowny no no no!

plakat_prestige

Leave a Reply

