Pete Philly & Perquisite

PetePhillyPerquisite_mysteryrepeats

Wiem, że będąc w Londynie powinienem słuchać Blur,  Arktycznych Małp czy Oasis, oj nie Oasis nigdy w życiu. Na szczęście mój Ipod wybrał Holandię na kraj dostarczający uciech muzycznych podczas angielskich wojaży. Konkretnie padło na Amsterdam i kolegów Pete’a Philliego i Perquisite’a. Grają przepięknie głęboko, grubo i tłusto.  Co ciekawe zacząłem ich słuchać w wakacje zeszłego roku i do tej pory, żaden kawałek z ich dwóch płyt nie znudził mi się ani trochę co więcej nabrałem do chłopaków jeszcze większego szacunku odkrywając  co raz nowe smaczki w ich produkcjach. Czasem nawet mam chęć postawić ich na jednej półce z The Roots ponieważ muzyka, którą tworzą jest równie głęboka i przepełniona różnymi gatunkami muzycznymi. jazzem, funkiem, soulem czy break beatem. Perquisite jest świetnym wszechstronnym producentem a Pete Philly doskonale odnajduje się w rymowaniu jak i partiach śpiewanych.

Już dawno nie słyszałem płyt tak trzymających poziom i pozbawionych słabych punktów. Chciałbym ich zobaczyć na żywo.

Wiem, że rap nie każdemu podchodzi ale tego musicie posłuchać, genialna grupa, polecam mocno serdecznie….

Leave a Reply

