warszawa

Jakiś czas temu miałem przyjemność odbywać praktyki w Warszawie w Good Brand & Company. Kilka refleksji na temat wielkomiejskiego projektowania. Nie jestem wielkim fanem naszej stolicy, ale trzeba przyznać, że ludzie tam mają zupełnie inne, o niebo lepsze podejście do grafików i reklamy wizualnej niż u nas  w Lublinie. Nigdy w życiu nie spotkałem ludzi tak zaangażowanych w swoją pracę. Do tego klimat, wszystko na luzie bez spięć, napięć i stresu kojarzących się z agencjami reklamowymi. Co więcej dzięki takiemu podejściu do pracy dziewczyny z Good Brand wydawały się pracować dużo bardziej efektywnie. Ah no i jeszcze jedna rzecz, komputery z pod znaku nadgryzionego jabłka, coś pięknego funkcjonalność, wydajność, wygląd oh, ah zakochałem się.

Generalnie, jeśli chodzi o relacje klient- agencja to niebo a ziemia pomiędzy naszym miastem i Wawą. W Lublinie ma być tanio, szybko i niekoniecznie ładnie, poza tym zleceniodawca jest panem i władcą niemającym pojęcia o projektowaniu a grafik rzemieślnikiem posłusznie wykonującym polecenia pana trzymającego kasę. W Warszawce przynajmniej w firmie, w której miałem okazje praktykować to zleceniodawca słucha a agencja mówi jak ma być. Poza tym współpraca pomiędzy agencją, co tu dużo gadać.  No o pieniążki, właśnie pieniądze, jeśli mowa o pracy to też ważny temat. Tu śmiech, tam całkiem ok.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: