040709 // Open’er Festival // FAITH NO MORE

aa

Czwartego lipca bieżącego roku miałem okazję uczestniczyć w najlepszym koncercie jaki odbył się na ziemiach polskich od 1410 roku kiedy to po wygranej z krzyżakami ściągneliśmy z ameryki super grupę Anno Anno co by lepiej się imprezowało.  Słyszałem, że było gorąco. Jednak to co zrobili Faith No More z publicznością na Opener’owym festiwalu przekracza najśmielsze granice. W sumie wiele by się nie stało gdyby rozstrzelali nas zaraz po koncercie ponieważ chyba już nie przeżyjemy takiego czegoś, no chyba że będzie to kolejny koncert Pattona i spółki. Nie będę się rozwodził i pisał o każdej piosence. Powiem tyle, że zespół pozamiatał cały festiwal i chociaż byłem tam tylko przez niecały dzień wątpię, oj szczerze wątpię, że czyjś występ miał w sobie tyle mocy, energii, ognia co FNM. To nie był koncert, to trwająca 2 godziny sztuka, którą obserwowałem z obsuniętą do kolan paszczą i nie mogłem się nadziwić, że to dzieje się naprawdę. Cały zespół w genialnej formie, publiczność też nie pozostawała dłużna i chyba dobrze się spisaliśmy bo otrzymaliśmy 2 dwa bisy co nie jest częstym widokiem na tego typu festiwalach. generalnie było strasznie pozytywnie, za rok jadę na pewno na całego Openera, koszerny festiwal. A no i na Fiszu jeszcze byłem, ładnie chłopaki grali. Więc dla respektu FAITH NO MORE FAITH NO MORE!!!!!!!!!!!

 

 

Leave a Reply

