Can I get some help now? // How I got over // Zapowiedź nowych rootsów!

 

Sorry, właśnie obejrzałem pięćdziesiąty raz ten klip i muszę edytować post co by dodać coś od siebie. No powiedzcie jak można nie kochać tych chłopaków jak pięknie się bujają, przeca to w nich odradza się stary jazz, blues, swing z czarnych imprez czasów zamierzchłych. To jest właśnie prawdziwy hip hop! Jak powiedział kiedyś Pan Michał Urbaniak w Hip hopie jest wszystko, każdy styl muzyczny i po nim nie było już żadnej rewolucji w muzyce. No bo po co? Osobiście  mi to wystarcza, myślałem że znam tą grupę i szczerze mówiąc to co pokazali w klipie zszokowało mnie na maksa i to w pozytywnym sensie. Byłem przygotowany na to, że nowa produkcja korzennych będzie jak dwie poprzednie trochę depresyjna i bardzo zaangażowana, że będą rozwijali temat poprzednich wydawnictw bo jak wiadomo w świecie nie dzieje się za dobrze. A chłopaki na to co? Pieprzyć kryzys i problemy, bawmy się “we’re tired to be sick and tired”.  A black thought? damn wiedziałem, że jest energicznym chłopakiem ale to jak pląsał tutaj po scenie z bananem na twarzy przeszło moje najszczersze oczekiwania. Mam nadzieje, że całe CD będzie tak  żywe. W sumie żywi to oni zawsze są ale jeszcze bardziej żywi. Powinna być jak ten klip z energią! W sumie rootsom nigdy jej nie brakowało, więc niech będzie to moc pozytywnej energii, albo jeszcze więcej. Czuję że coraz bardziej będą romansowali z jazzem, chociaż dla mnie jest to już jest jazz w najczystszej postaci. Nie mogę się doczekać jesieni. Boże będzie pięknie! THE ROOTS!

 

roots

 

Leave a Reply

