San San, historia sztuki i korba. Dobranoc

_DSC0005

Noc jest, o 9 rano egzamin. Niby się coś uczyłem wypiłem litr tigera ale jakoś nie czuje obesności wiedzy w moim umyśle.  Zobaczymy co będzie rano. Mam nadzieje, że zostanę oświecony czymś nie wiem, może być cokolwiek. Mam tutaj taką małą kapsułkę z napisem San San, zawiera w sobie całą historię sztuki od małp po urynę w słoikach. rano łyknę sobie w razie czego, miałem nie spać ale i tak się chyba nic już nie nauczę, włoże notatki pod poduszkę podłączę do usb 2.0 w skroni i  wszystko do rana się przekopiuje. Pani od historii proszę bądź dla nas łagodna! Jakaś wiekopomna chwila. To pierwszy egazmin przed, którym się tak stresuje… i jeszcze jakaś wielka mucha lata po pokoju.

ANTAL_korba

A to jest korba firmy antal chyba. Mało to śmieszne ale zainspirowało mnie do napisania kilku słów na temat. Z dedykacją dla Tomka.

 

Na egzamin jutro idziesz, 

kawę pijesz, tabletki łykasz i ze stresu sikasz.

Tymczasem nie bój nic bo na pewno to zdasz,

przecież to korbka tylko, stara mała z metalu i niegroźna.

Zabij ją!

Leave a Reply

