Voo Voo- Samo Voo Voo

samo-voo-voo

Wszedłem dzisiaj w posiadanie nowej płyty VOO VOO

Wiosna jest więc chodząc dzisiaj po MM moje oczy zostały przyciągnięte przez umieszczoną wyżej okładkę. Zresztą dla samego wydania bym ją kupił. Zdjęcia znajdujące się w środku bardzo pozytywnie do mnie przemawiają i identyfikuję się z takim sposobem robienia zdjęć a co. Wiosennie jest… i muzyka też jakże adekwatna do tego okresu. Tego było mi trzeba. Od jakiegoś czasu szukałem jakiegoś fajnego gitarowego grania. Głupi, że zagranicą, tam tylko ćpuny albo muzyczni analfabeci. A tu taka perełka. głupi ja, głupi. Chyba zacznę zbierać dyskografię V V. Gitary Pana Waglewskiego miód dla uszu zresztą inne instrumenty to samo. Teksty i pijacki głos podwyższają tylko ocenę. Poza tym “Dzisiaj jest ładna pogoda”

Polecam

Leave a Reply

